Opkøb af kontormøbler med afhentning
Sælg dine kontormøbler nemt
Når I har brug for at komme af med jeres brugte kontorinventar – og vi taler om opkøb af kontormøbler – er der flere måder, KontorGenbrug kan hjælpe jer på. Grundlæggende sket vores opkøb af kontormøbler i 2 simple steps, som udløser en række fordele:
- Alt efter omfanget af jeres overskudsinventar, starter vi enten med at besøge jer eller bede om, at I sender os billeder af inventaret.
- Herefter modtager I et tilbud på det samlede overskudsinventar, hvorefter vi aftaler en dato for afhentning.
Møblerne på billedet er overskudsinventar
Møblerne på billederne er overskudsinventar
Fordel 1 | Hvis I skal flytte? Skal have nye møbler? Eller har møbler i overskud?
I forbindelse med opkøb af kontormøbler og afhentning eller bortskaffelse af det samlede overskudsinventar tilbyder vi en totalløsning til en fast pris, hvor vi blandt andet udfører følgende opgaver:
– Demontering og opsætning af alt IT-udstyr
– Nedpakning, rømning og flytning af ALT inventar
– Kildesortering af overskydende inventar
– Bortskaffelse eller donation af inventar, der ikke kan genbruges
– Opsætning af inventar i overensstemmelse med plantegning
– Montage, ophæng eller samling af møbler ved Handymand
– Opkøb af overskydende inventar.
Fordel 2 | Vi opkøber det samlede overskudsinventar og sælger det fra jeres domicil
Vi opkøber jeres samlede overskudsinventar med aftalen om, at vi sælger møblerne direkte fra jeres domicil.
Hér besigtiger, vurderer og registrerer vi det samlede møblement, hvorefter vi håndterer salget, som foregår i tidsrummet mellem jeres fraflytning og indflytning i de nye omgivelser.
I dette forløb sparer vi jer for al den tid, det typisk tager at sælge møblerne enkeltvis eller i de sæt, I selv måtte sammensætte og håndtere.
Fordel 3 | Vi fjerner alle jeres overskudsmøbler
Vi fjerner alle jeres overskudsmøbler og hjælper jer blandt andet med at opnå et langt større plus på CO2-kontoen ved at spare jer for den udledning, det koster at køre flere gange frem og tilbage i forbindelse med bortskaffelsen af møblerne.
På den måde hjælper vi jer med at komme af med jeres brugte kontormøbler – men i stedet for at destruere dem sætter vi dem til salg i håbet om, at de får et nyt og bæredygtigt liv hos andre.
Det inventar, der ikke bliver købt, donerer vi til sociale hjælpeorganisationer og nonprofit-organisationer. (Link til forsiden) Finder vi imidlertid, at inventaret er for nedslidt, bliver det kildesorteret, hvorefter det indgår i en ny produktion.
Fordel 4 | Vi opkøber jeres kontormøbler og henter dem
Vi opkøber og henter alle de overskydende kontormøbler, I gerne vil af med og sørger herefter for, at de lever videre hos andre. Enten via salg, udlejning (Link til Køb inventar) eller donationer.
Har du møbler til salg?
Indtast dine oplysninger og vi kontakter dig snarest!